Teklif Yönetimi nedir?



Teklif yönetimi, Google, Yahoo ve MSN gibi siteler için arama motoru sonuçları sayfasında (SERP) daha yüksek sıralamalar elde etmek için kullanılan bir arama motoru pazarlama aracıdır. Geleneksel arama motoru optimizasyonu uygulamalarının aksine, teklif yönetimi teknikleri ücretli kampanyalarda veya tıklama başına ödeme (TBM) reklamlarında kullanılır. Teklif yönetimini doğru anlamak için, öncelikle PPC reklamlarının çalışma şeklini anlamak önemlidir.
Bir kişi bir İnternet araması yaptığında, arama motorunun alakalı bulduğu sonuçların bir listesini verir. Bu sonuçlar listesi genellikle doğal sonuçları ve ücretli reklamları içerir. Doğal sonuçlar genellikle sayfanın ortasında bulunurken, ücretli reklamlar sayfanın en üst, en alt ve / veya sağ tarafında bulunabilir. Bunlar ücretli reklamlardır, bu nedenle bir kullanıcı reklamı her tıkladığında, web sitesi sahibi bu tıklama ve borçlar için ücretlendirilir, bunun nedeni "tıklama başına ödeme" reklamıdır.
Web sitesi sahibinin ödemesi gereken tutar , reklamı bulmak için kullanılan anahtar kelimeye bağlıdır . Örneğin, arama yapan kişi "teklif yönetimi" yazdıysa, bu reklamı tetikleyen anahtar kelimedir. Web sitesinin reklam sonuçları sayfasında yer aldı yana, bu web sitesi demektir teklif dönem "teklif yönetimi" konulu ve dolayısıyla kimse terim için arama yaptığında reklam elde ettiği her tıklama için sabit bir bedel ödemek istediği.
Sonuçlar sayfasında yer için rekabet eden çok sayıda farklı web sitesi vardır, bu yüzden arama motorları, reklamları belirli bir sırayla listelemeli veya sıralamalıdır. Doğal olarak, herkes sayfanın en üstünde olmak ister. Çünkü bu reklamlar, kullanıcıların gördükleri ve sayfanın aşağısından daha fazla tıklanma olasılıklarının daha yüksek olduğu ilk reklamlardır. Reklamları rastgele sıralamak yerine, arama motoru, web sitesi sahibinin tıklama için ne kadar ödeme yapmak istediğine göre reklamları listeler.
Birisi ücretli bir kampanya veya TBM reklamı oluşturduğunda, ilk yapmanız gereken şeylerden biri, anahtar kelimelerin reklamla alakalı olduğuna karar vermesi ve ardından teklif vermesidir. Başlangıç ​​teklifi, anahtar kelimenin popülerliğine bağlıdır. Daha yaygın anahtar kelimeler, daha yüksek başlangıç ​​tekliflerine sahip olma eğilimi gösterir. Reklamı düzenleyen kişi daha sonra, söz konusu anahtar kelime için ödemek istediği maksimum tutarı belirler kosgeb sıfır faizli kredi ve bu bilgiyi arama motoruna sunar. Bu, söz konusu anahtar kelime için maksimum tekliftir.
Bundan sonra , söz konusu anahtar kelime için teklif veren diğer tüm web siteleri arasında bir teklif savaşı başlar ve en yüksek teklife sahip olan reklam, arama sonuçları sayfasında daha yüksek bir sıralamaya verilir. Ne yazık ki, bir anahtar kelime için başka bir sitenin ne kadar teklif verdiğini bilmenin bir yolu yoktur, bu nedenle teklif verme zorlaşabilir. Teklif yönetimi devreye giriyor.
Teklif yönetimi, bir web sitesinin PPC reklamı için hangi anahtar kelimelerin en önemli olduğunu araştıran sanattır. Bu bilgileri belirlemek için, web sitesinin dönüşümlerini, istenen eylemi gerçekleştiren ziyaretçi sayısını izlemeli ve ardından en başarılı dönüşümler hakkında hangi anahtar kelimenin getirildiğini belirlemelidir. Bu bilgilerle, pazarlama kampanyasından sorumlu kişi, hangi anahtar kelimelerin en başarılı olduğunu ve daha yüksek teklif  işkur hibe desteği vermesi gerektiğini belirleyebilir.
Başarılı teklif yönetimi teknikleri çok fazla çaba gerektirir ve süreç, deneyimli arama motoru pazarlamacılarına bile zor olabilir. Bu nedenle, birçok kişi, dönüşümleri ve tıklamaları izleyen, karşılaştıran ve ardından bu bilgilere dayanarak teklifleri ayarlayan otomatik bir sistem olan teklif yönetimi yazılımını kullanmayı tercih ediyor. Bir şirketin otomatik yazılımı kullanmayı tercih edip etmediğini veya bilgileri manuel olarak takip edip etmediğini, başarılı bir tıklama başına ödeme reklamı yayınlamak için teklif yönetimi tekniklerini kullanması gerekir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ethernet Sürücüleri Nedir?

Durum Çubuğu nedir?

Sembol Oranı Nedir?