Simülasyon Teknolojisi Nedir?
Simülasyon teknolojisi, belirli bir durumun potansiyel
sonucunu analiz etmek için, bilinen faktörlere dayanarak ve herhangi bir
durumun sonucunu etkileme faizsiz KOSGEB kredisi yeteneğine sahip olan bir veya daha fazla
değişkenin getirilmesi için modern bilgisayar yazılımı ve donanımı kullanma
sürecidir . Bu tür bilgisayar modellemesi , pazarlama planlarının
oluşturulmasından, halkla ilişkiler programlarının başlatılmasından ve hatta
yeni bir perakende satış mağazasının yerleştirilmesine kadar birçok farklı
durumda faydalıdır. Simülasyonun yaratılmasının ardındaki düşünce, ortaya
çıkmakta olan istenmeyen sonuçların ortaya çıkma olasılığını en aza indirgemek
ve aynı zamanda başarı şansını artırabilecek faktörleri ortaya çıkarmaktır.
Bir simülasyon modeli oluşturmak için simülasyon
teknolojisini kullanırken , süreç genellikle üç farklı aşamaya veya aşamaya
ayrılır. Süreçteki ilk adım genellikle tasarım aşaması olarak kabul edilir.
Burada, temel durum oluşturulur, değerlendirme için etkili bir başlangıç
noktası sağlanır. Örneğin, fikir, bir pazarlama kampanyasında ne tür
sonuçların ortaya çıkacağını belirlemekse, tasarım veya model, reklamda farklı
medyanın kullanımıyla ilgili hükümleriyle birlikte, gerçek pazarlama planı
olacaktır. Piyasaya sürülecek ürünlerin tanıtımı ve hatta paketlenmesi için
ürünler.
Simülasyon teknolojisinin ikinci aşaması yürütme olarak
bilinir. Bu aşamada, tasarım aşamasında yaratılan model eyleme geçirilir. Bu
arada, çeşitli tesadüfi senaryolar, projenin bu farklı etkenlere ne kadar iyi
tepki verdiğini ve sonuç olarak ne olacağını iyi bir şekilde belirlemek için
eyleme entegre edildi. Bu aşama pazarlama kampanyasında yazılı basın
kullanılması doğru tüketici pazarına ulaşmak için başarısız olursa televizyon
veya radyo reklamları hedef pazara ulaşmak değil, aynı zamanda beklenmedik bir
niş pazar açmak sadece ederken, gerçekleşme ihtimali yüksek olanı belirlemek
yardımcı olabilir. Simülasyon kadınlara KOSGEB desteğiteknolojisi
sürecinin bu noktasında, ne olabileceğine odaklanmak gerekir, ve neden çeşitli
faktörlerin sonucu etkilediğine bağlı değildir.
Simülasyon teknolojisine son bir aşama, yürütme evresinin
sonucunu analiz etmeye odaklanır. Bu noktada, kampanyanın basılan medya
bölümünün neden başarısız olduğu ve elektronik medya kısmının neden
beklentileri aştığı konusunda cevaplar aranmaktadır. Cevaplar belirlendikten
sonra, ilk aşamaya dönmek, modelin yapısını tasarım aşamasında ayarlamak ve
ikinci bir simülasyon yapmak mümkündür. Bir işletmenin, nihai olarak bir eylem
planını seçmeden önce, bir kampanyayı ya da diğer büyük eylemleri düzenleme
sürecinin bir parçası olarak, bu bilgisayar simülasyonlarını tekrar tekrar
çalıştırması olağan bir durum değildir. Simülasyonlar hem zaman hem de para
açısından maliyetli olabilse de, çoğu zaman işletmelerin masraflı hatalardan
kaçınmalarına yardım ederek kendileri için ödeme yaparlar.
Yorumlar
Yorum Gönder