Simülasyon Teknolojisi Nedir?



Simülasyon teknolojisi, belirli bir durumun potansiyel sonucunu analiz etmek için, bilinen faktörlere dayanarak ve herhangi bir durumun sonucunu etkileme faizsiz KOSGEB kredisi yeteneğine sahip olan bir veya daha fazla değişkenin getirilmesi için modern bilgisayar yazılımı ve donanımı kullanma sürecidir . Bu tür bilgisayar modellemesi , pazarlama planlarının oluşturulmasından, halkla ilişkiler programlarının başlatılmasından ve hatta yeni bir perakende satış mağazasının yerleştirilmesine kadar birçok farklı durumda faydalıdır. Simülasyonun yaratılmasının ardındaki düşünce, ortaya çıkmakta olan istenmeyen sonuçların ortaya çıkma olasılığını en aza indirgemek ve aynı zamanda başarı şansını artırabilecek faktörleri ortaya çıkarmaktır.
Bir simülasyon modeli oluşturmak için simülasyon teknolojisini kullanırken , süreç genellikle üç farklı aşamaya veya aşamaya ayrılır. Süreçteki ilk adım genellikle tasarım aşaması olarak kabul edilir. Burada, temel durum oluşturulur, değerlendirme için etkili bir başlangıç ​​noktası sağlanır. Örneğin, fikir, bir pazarlama kampanyasında ne tür sonuçların ortaya çıkacağını belirlemekse, tasarım veya model, reklamda farklı medyanın kullanımıyla ilgili hükümleriyle birlikte, gerçek pazarlama planı olacaktır. Piyasaya sürülecek ürünlerin tanıtımı ve hatta paketlenmesi için ürünler.
Simülasyon teknolojisinin ikinci aşaması yürütme olarak bilinir. Bu aşamada, tasarım aşamasında yaratılan model eyleme geçirilir. Bu arada, çeşitli tesadüfi senaryolar, projenin bu farklı etkenlere ne kadar iyi tepki verdiğini ve sonuç olarak ne olacağını iyi bir şekilde belirlemek için eyleme entegre edildi. Bu aşama pazarlama kampanyasında yazılı basın kullanılması doğru tüketici pazarına ulaşmak için başarısız olursa televizyon veya radyo reklamları hedef pazara ulaşmak değil, aynı zamanda beklenmedik bir niş pazar açmak sadece ederken, gerçekleşme ihtimali yüksek olanı belirlemek yardımcı olabilir. Simülasyon kadınlara KOSGEB desteğiteknolojisi sürecinin bu noktasında, ne olabileceğine odaklanmak gerekir, ve neden çeşitli faktörlerin sonucu etkilediğine bağlı değildir.
Simülasyon teknolojisine son bir aşama, yürütme evresinin sonucunu analiz etmeye odaklanır. Bu noktada, kampanyanın basılan medya bölümünün neden başarısız olduğu ve elektronik medya kısmının neden beklentileri aştığı konusunda cevaplar aranmaktadır. Cevaplar belirlendikten sonra, ilk aşamaya dönmek, modelin yapısını tasarım aşamasında ayarlamak ve ikinci bir simülasyon yapmak mümkündür. Bir işletmenin, nihai olarak bir eylem planını seçmeden önce, bir kampanyayı ya da diğer büyük eylemleri düzenleme sürecinin bir parçası olarak, bu bilgisayar simülasyonlarını tekrar tekrar çalıştırması olağan bir durum değildir. Simülasyonlar hem zaman hem de para açısından maliyetli olabilse de, çoğu zaman işletmelerin masraflı hatalardan kaçınmalarına yardım ederek kendileri için ödeme yaparlar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ethernet Sürücüleri Nedir?

Durum Çubuğu nedir?

Sembol Oranı Nedir?